بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دليل عدم توافق با قلعه‌نويي مسائل مالي نبود

عبدالرضا داوري در گفت‌وگو با ايسنا درباره تمديد قرارداد اين باشگاه با ابراهيم قاسم‌پور براي فصل بعد اظهار کرد: پس از آنکه هيات مديره باشگاه با هر دو مربي نشست‌هايي را برگزار کرد، روز گذشته به اين نتيجه رسيد که ابراهيم قاسم‌پور براي يک فصل ديگر هدايت مس را در دست داشته باشد.

وي درباره اين شايعه که گفته مي‌شود علت عدم توافق قلعه‌نويي با مسئولان باشگاه مس بر سر مسائل مالي بوده گفت: ما در صحبت‌هايي که با قلعه‌نويي داشتيم، اصلا به بحث‌هاي مالي نرسيديم و اين مربي متمايل بود که فصل آينده در تيمي مربي‌گري کند که در آسيا حضور دارد.

داوري با اشاره به اينکه باشگاه مس کرمان با بازيکنان ديگري هم وارد مذاکره شده گفت: پس از اين که ايوان پتروويچ با تائيد قاسمپور به مس پيوست، مذاکرات خود را با ساير بازيکنان هم آغاز کرده‌ايم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که شنيده مي‌شود شجاع خليل‌زاده با سپاهان به توافق رسيده گفت: اين‌ها شايعاتي است که اين روزها در مطبوعات و محافل ورزشي مطرح مي‌شود. خليل‌زاده يک فصل ديگر با ما قرارداد دارد و کادر فني مايل است اين بازيکن را نگه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,مس کرمان,باشگاههای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com